Ha Ön eddig csak úgy gondolt a Facebookra, mint egy olyan helyre, ahol a nyaralós képeket meg lehet osztani az irigykedő ismerősökkel, akkor jobb, ha átgondolja még egyszer, hogy valójában mire is szolgál ez a közösségi hálózat. A Facebook ugyanis embereket kapcsol össze – ma már milliárdokat. Egy Facebook kampány, mely alapvetően Magyarországra irányul, ennél kevesebb embert érint ugyan, ám mivel az általunk értékesített termék vagy szolgáltatás nagy valószínűséggel úgysem fogja elérni se azt a volument, ami ennél nagyobb célok eléréséhez kellene, így érdemes inkább potenciálisan milliós közönségben gondolkodni.
Egy Facebook kampány azonban nem jelenik meg mindenkinek, akik facebookozik, hiszen Mark Zuckerberg cége (csakúgy, mint a Google) megfelelően képes belőni azt, hogy az adott hirdetés potenciálisan kit is érdekelhet (ehhez a rendelkezésre álló adatmennyiséget veszi a Facebook figyelembe), így csak az látja az adott reklámot, aki az nagy valószínűséggel érdekelhet is. Mindez hatékony reklámozást tesz lehetővé, így ha Önnek fontos az, hogy a hirdetései célzottan találják meg közönségüket, akkor gondolkodjon el ezen a lehetőségen! A konkurencia már lehet, hogy hirdet is ott!