Ha egy cég már akkora mérettel rendelkezik, hogy úgy érzi, hogy mindenképpen hatással van már a környezetére, akkor nem árt valamiféle pozitív viszonyt is kialakítania vele szemben. Ekkor arra lesz szüksége, hogy ezt a pozitív viszonyt valamiféleképpen kifejezésre is juttassa. Ehhez a legtöbben PR ügynökség segítségét veszik igénybe, hogy az olyan képet alakítson ki rólunk, mely megfelel a cég hosszú távú céljainak. Itt érdeklődhet: http://www.goldcomm.hu/pr-ugynokseg.html A PR ügynökség ekkor azzal a PR-ral, azzal a Public Relations-szel foglalkozik, mely olyan (alapvetően) jó viszony, mely tudatosan fejleszthető, s mellyel mindenképpen foglalkozni is kell, ha a vállalkozás célja az, hogy jó képet mutasson magából az emberek felé. A Gold Communications olyan PR ügynökség,
akik magas színvonalú szakmai szolgáltatást nyújtanak, s akik a szakértelmüket mindig a megbízó igényeinek megfelelően hasznosítják. Amikor arról van szó, hogy a pozitív imidzs érdekében lépéseket kellene tenni, akkor az egy profi PR ügynökséggel meg tud valósulni. Ők ugyanis pontosan tudják, hogy hogyan kell a hírnevet úgy gondozni, ápolni, hogy ha valakinek az adott cég neve ugrik be, akkor ahhoz lehetőleg pozitív benyomás társuljon. Ha az így tud lenni, abból mindenki csak profitálni tud.